- რა უნდა ვიცოდეთ, რომ საბანკო რეკლამებმა შეცდომაში არ შეგვიყვანოს?
- როგორ და ვინ არეგულირებს რეკლამაში გადმოცემული ინფორმაციის სიზუსტეს?
- 0%-იანი განვადება - მარკეტინგული ხრიკი თუ რეალობა?გადაცემა სხვა შუა დღეში, არასამთავრობო ორგანიზაცია
"საზოგადოება და ბანკების" გამგეობის თავმჯდომარე გიორგი კეპულაძემ და საბანკო პროდუქტების ექსპერტი დავით კიკვიძემ, რუსთავი 2-ის გადაცემა სხვა შუა დღეში საბანკო რეკლამების ტენდენცია მიმოიხილეს.